Selasa, 26 Agustus 2014

webbplatser

Anställningsintervjuer, första datum, sociala sammanhang - oavsett tillfälle, kan ett första intryck göra eller bryta en potentiell relation. Har du upplevt en besvärlig tidpunkt själv när du inte ser eller känner ditt bästa? Har du införts för att någon och tänkte, "Vad tänkte de?"

Har ditt företag en online-närvaro? Kan kunderna lära sig om och interagera med ditt företag i cyberrymden? Om svaret på någon av de föregående frågorna är "nej" - måste jag säga, "Vad tänker du på?"

I går arbetade jag med en kund som rekommenderade sina kusiner "catering. Min första fråga var: "Vad är deras hemsida", som hon svarade, En fråga till några av de populära sökmotorer avslöjade zilch, nada, ingenting "vet jag inte." - Med undantag för andra konkurrenter i närområdet. Realistiskt, om jag inte var särskilt lojal mot min klient, jag skulle mer än sannolikt undersöka företag som var rätt till hands - just då, via sina webbplatser. Som en hängiven företagare, har du råd att förlora potentiella kunder oväntat, speciellt när webbplatser är enkelt och prisvärt?

En webbplats består av ett domännamn, det vill säga, och ett webbhotell. Ett domännamn köps och pekar på webbhotell - ungefär som din gatuadress refererar till din fysiska byggnaden. Därefter webbsidor som består av ord och grafik utvecklas och publiceras webbhotell. Du kan skapa webbsidor eller arbeta direkt med ett designföretag.

Företag, stora som små, kan skapa en online-närvaro med en webbplats för $ 15. Ännu bättre är månatligt underhåll så lite som $ 4 per månad. Du kan hitta prisvärda webblösningar Vid dessa priser, det finns ingen ursäkt. Det är upp till dig att göra det bästa första intrycket.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar