Selasa, 26 Agustus 2014

cka upp på kyle

Alla dessa dagar har en e-postadress. Det är inte längre ens en fråga om om någon har en, utan snarare, hur många de har. Från denna gemensamma sanning, kan man säga att de flesta människor från young- till mellanåldersgruppen kan nås elektroniskt. För människor i marknadsföring industrin, vi sedan börja tänka, med e-teknik så populär, en av de bästa sätten att utnyttja nya kunder och få uttrycka sig är genom e-postmarknadsföring, eller hur?

Låt oss ta ett steg tillbaka en minut och se vad kommer tillsammans med e-postmarknadsföring: direktreklam eller vykort marknadsföringskampanjer. Så hur är direktreklam och användningen av vykort för marknadsföring? Är det helt enkelt en gammaldags metod som har med tiden fått marknadsförings impotens? Alltså, vågar jag inte håller.

E-postmarknadsföring kan vara ett mycket plånboksvänliga medel jämfört med direktutskick eftersom du är utan bekostnad av design och tryckning av vykort, men innan du hoppar in i den hypnotiska bekvämlighet och undrar om e-postmarknadsföring, titta på helhetsbilden.

<i> e-marknadsföringskampanj ger ett företag kan skilja sig från kampanjresultat i ett annat baserat på ett antal faktorer. </ i>

Resultaten av en kampanj, oavsett teknik eller metod som vidtagits, beror på en mängd faktorer som definieras av typ av verksamhet och de människor som förbereder kampanjmaterialet. Olika målgrupper kommer att reagera olika på samma kampanj. Med hjälp av en mångsidig exempel, om du tar ett gäng frilans grafiska formgivare och ett gäng medelålders handels affärsmän, har svaret var och en tryck kuponger kampanj en stor sannolikhet för att vara helt annorlunda. Poängen jag vill belysa är att om din kampanj är riktad mot fel målgrupp, oavsett vilken metod du tar, kampanjen kommer sannolikt att ge dig oönskade resultat.

Den typ av ditt företag har också en effekt pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah på resultatet av din kampanj. Om du äger en livsmedelsbutik och vill komma i kontakt med hemmafruar eller mödrar för nyanlända, kanske du vill bege dig till en lokal vykort tryckeri i stället för att inrätta en e-kampanj. Housewives stanna hemma och sola sig i dagliga sysslor som de kanske inte har tid att kolla sin e-post. I detta fall skulle det vara bättre att skicka vykort de kan registrera med egna ögon och enkelt sticka upp på kylen. Hade det skett elektroniskt, kanske de inte har kunnat få det förrän "de har tid" (aka "några dagar efter din nya ankomst har kommit och gått"). Å andra sidan, om du är en utveckling av programvara, din målgrupp kommer sannolikt att vara online och definitivt en e-kampanj kommer att fungera bättre.

En annan faktor är hur du presenterar ditt kampanjmaterial. Om din design och text är dåligt tänkt på och inte anpassade för att passa önskemål av din målgrupp, kan du vara säker på att du får svaga siffror i slutet av dagen.

Arbetstider och tidpunkten för en kampanj har också en fördel om det görs på rätt sätt. Sända en kampanj en dag för sent kan innebära en potentiell antal nya kunder som gått till spillo.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar